Zgłoszenie do poradni
Szanowni Państwo,
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy kontakt został przez nas przyjęty, jednak ze względu na dużą liczbę telefonów linia bywa zajęta. W takich sytuacjach zachęcamy do skorzystania z formularza
Aby zapewnić dyskrecję i komfort rozmów, osoby zgłaszające się telefonicznie oraz osobiście obsługiwane są naprzemiennie. Dzięki temu możemy zagwarantować Państwu poczucie prywatności przy przekazywaniu ważnych informacji.
Zgłoszenia telefoniczne 71 7986830 w.100 lub 200
• poniedziałek 7:30–10:30
• wtorek 7:30–10:30
• środa 7:30–10:30
• piątek 7:30–10:30
Zgłoszenia osobiste
Możliwe jest również zgłoszenie się osobiście w godzinach pracy sekretariatu – z wyjątkiem czwartku.
Zgłoszenia mailowe
Zgłoszenia można przesyłać także drogą mailową.
Prosimy, aby w treści wiadomości podać:
– imię i nazwisko dziecka
– nazwę placówki i klasę, do której uczęszcza dziecko,
– dane kontaktowe (imię, nazwisko, numer telefonu).
– sprawę/problem, którego dotyczy zgłoszenie (krótki opis)
Na Państwa wiadomość odpowiemy mailowo lub oddzwonimy.
⸻
Ważne informacje
Pragniemy przypomnieć, że opinie wydawane wyłącznie przez poradnie publiczne (w tym naszą) dotyczą ściśle określonych spraw, m.in.:
• spełniania obowiązku szkolnego poza szkołą,
• pierwszeństwa w przyjęciu ucznia z problemami zdrowotnymi do szkoły ponadpodstawowej,
• objęcia ucznia zindywidualizowaną ścieżką kształcenia,
• ustalenia indywidualnego programu lub toku nauki,
• potwierdzenia potrzeby wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością.
Zgłoszenia w tych sprawach oraz diagnozy związane z orzecznictwem rozpatrywane są w pierwszej kolejności.
Jednocześnie podkreślamy, że opinie psychologiczno-pedagogiczne wydawane przez niepubliczne poradnie działające zgodnie z art. 168 ustawy Prawo oświatowe – np. w zakresie specyficznych trudności w uczeniu się – mają taką samą moc prawną jak opinie wydawane przez poradnie publiczne. Oznacza to, że szkoła lub przedszkole ma obowiązek zapewnić uczniowi pomoc i wsparcie zgodnie z zaleceniami zawartymi w opinii.